СУ „Константин Величков" гр. Пловдив

Ние четем в СУ „Константин Величков" гр. Пловдив

Седми етап 2021-2022 година

Ден на ръкописното писмо


  Средно училище „Константин Величков‘‘ отбелязва  23-ти януари Денят на ръкописното писмо.
За поредна година учениците от нашето училище с голям ентусиазъм се включиха в дейностите посветени  на  23 януари - Международния ден на ръкописното писмо. Те показаха, че могат да пишат красиво и правилно. 
Децата избраха свои любими стихотворения на български автори изучавани в училище, мъдри мисли на велики личности  и им направиха красиви преписи. 
Със забележително старание малките краснописци, преписваха текстове, съчиняваха пожелания и превърнаха писането в изкуство . 
По – големите ученици изготвиха проекти и презентации ги представиха пред своите съученици.












Стимулиране читателската активност


 
Във връзка с популяризирането на добри практики за стимулиране читателската активност и творческото писане на учениците от начален етап, учениците от 3.а. клас от СУ "Константин Величков", гр. Пловдив създадоха своите есенните приказки. Учениците демонстрираха възможностите си за самостоятелно творческо писане  и направиха илюстрациите към произведенията си. Събрани са и оформени в книжка "Приказки за есента", която е първата от поредицата "Приказни сезони".

Даниела Начева Славилова
Начален учител

Първи етап 2015-2016 година

"С баба приказки чета и разказвам" - Вечер на приказката



На 31.03.2016 г. в Актовата зала на СОУ „Константин Величков" гр. Пловдивученици и родители от I б клас, участваха в „Празника на буквите“, като в него включихме и поетата инициатива за създаване култура на четене, за удоволствие в семейството "С баба приказки чета и разказвам" - Вечер на приказката в училище.

Имахме удоволствието да се забавляваме и да четем с баба Краси, която ни прочете приказката „Сливи за смет“. Така показахме колко е хубаво да си грамотен, да имаш удоволствието да навлезеш във вълшебния свят на приказките и възможността да ги разказваш на другите около теб.

1 коментар: